Date comerciale:
SRB HAUSE SRL
J06/48/2010
CUI J06/48/2010
Str. Iulian Marțian
Oraș Nasaud
Județul Bistrița-Năsăud
Experți în oferirea soluţiilor potrivite pentru acoperisul dumneavoastră în întreg județul Bistrița Năsăud și întreagă Transilvania. Consultanță şi construire a structurilor din lemn pentru acoperişuri, precum şi pentru montarea de învelitori.
Aspecte generale si detalii companie
1.1. Informatiile prezentate pe domeniul www.constructii-acoperisuri-bistrita.ro sunt proprietatea SRB Hause SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Rebrisoara, nr 762, numar de ordine in Registrul Comertului J06/48/2010, CUI CIF RO26500271,(denumit in continuare ”SRB HAUSE”).
1.2. Prezentul document stabileste termenele si conditiile de utilizare a acestui site web si conditiile de achizitionare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul acestui site web (denumit in continuare "Termenele si Conditiile") sau in cadrul unei comenzi efectuate telefonic. Politica de retur, Politica de confidentialitate SRB HAUSE, precum si orice alte documente la care se face referire in cuprinsul acestui document, fac parte integranta din aceste Termene si Conditii si sunt puse, de asemenea, la dispozitia dumneavoastra in cadrul paginii web.
1.3. Accesarea si utilizarea website-ului, in scop informativ sau comercial, presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale redate.
1.4. Prin acceptarea Termenelor si a Conditiilor, Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul declara ca a citit si luat la cunostinta si prevederile Politicii de retur, Politicii de confidentialitate si ale altor documente referite in cuprinsul acestor Termene si Conditii generale si ca este, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidentialitate SRB HAUSE, precum si cu toate celelalte documente mentionate in cuprinsul prezentului document. Daca nu sunteti de acord cu Termenele si Conditiile sau cu oricare dintre prevederile Politicii de retur si/sau ale Politicii de confidentialitate SRB HAUSE si/sau ale oricarui alt document referit mai jos, va rugam sa nu utilizati acest site web.
1.5. Utilizatorii/Vizitatorii site-ului trebuie sa citeasca cu atentie Termenele si Conditiile inainte de a utiliza acest site web si de a efectua orice comanda prin intermediul acestuia sau prin contactare telefonica.
1.6. SRB HAUSE isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza prezentele termene si conditii, fara o informare prealabila a utilizatorului. Actualizarea si modificarea termenelor si conditiilor poate avea loc in vederea respectarii eventualelor noi dispozitii legale, ca urmare a schimbarii practicii comerciale a Vanzatorului, etc.. Raporturile juridice, respectiv operatiunile comerciale, sunt guvernate de termenii si conditiile valabile la momentul realizarii acestora.
1.7. In cazul in care utilizatorii au intrebari cu privire la Termene si Conditii acestia pot contacta un operator SRB HAUSE prin formularul de contact de pe website.
1.8. Date de contact:
SC SRB HAUSE SRL (denumirea comerciala ”SRB HAUSE”)
Sediul social in Rebrisoara, nr 762, Judetul Bistrita-Nasaud
Punct de lucru in Nasaud, Strada Iulian Martian, Judetul Bistrita-Nasaud
Telefon: 0745858362 (linie telephonica cu tarif normal)
Aplicația mobilă Whatsapp: 0745858362
Serviciul clienti pentru comenzi online: srbhause@gmail.com
Informatii generale: srbhause@gmail.com
Sugestii, Impresii si Reclamatii: srbhause@gmail.com
Instanta competenta: Instantele competente romane de la sediul SRB HAUSE
Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J06/48/2010
Cod de Inregistrare Fiscala: CIF RO26500271
1.9. Datele bancare pentru posibilitatea efectuarii platilor prin Ordin de plata / Transfer bancar:
SRBHAUSE SRL
CUI: RO26500271
J06/48/2010
Rebrisoara, nr 762, Nasaud, Judetul Bistrita-Nasaud
Banca RAIFFEISEN BANK SA
IBAN: RO14RZBR0000060012323409
Termeni si definitii
2.1. Termenele si Conditiile se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri/produse, precum si serviciilor comercializate de catre SRB HAUSE, prin intermediul site-ului sau, http://www.constructii-acoperisuri-bistrita.ro/ precum si in cadrul comenzilor efectuate telefonic. In cuprinsul Termenelor si Conditiilor, termenii de mai jos vor avea urmatoarea semnificatie:
2.2. SRB HAUSE – este denumirea comerciala a BBMK STEEL SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, strada Atelierului nr 20, sector 1, numar de ordine in Registrul Comertului J40/229/2014, cod unic de inregistrare fiscala RO32839770.
2.3. Document – prezentele Termene si Conditii.
2.4. Vanzator – societatea comerciala SRB HAUSE SRL.
2.5. Practici comerciale – practicile comerciantului in relatia cu consumatorii, respectiv orice actiune, omisiune, comportament, demers sau prezentare comerciala, inclusiv publicitate si comercializare, efectuate de un comerciant, in stransa legatura cu promovarea, vanzarea sau furnizarea unui produs consumatorilor.
2.6. Cumparator – persoana fizica majora, persoana juridica sau orice entitate recunoscuta de lege care efectueaza o Comanda in Site sau telefonic. Cumparatori pot fi doar persoanele fizice / juridice ce au capacitate deplina de exercitiu.
2.7. Client – persoana fizica majora, persoana juridica care are sau obtine acces la continut (astfel cum este acesta definit la pct. 2.11. din prezenta) prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SRB HAUSE (telefonic, electronic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SRB HAUSE si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT. Client poate fi doar persoana fizica / juridica ce are capacitate deplina de exercitiu.
2.8. Utilizator – orice persoana fizica / juridica inregistrata pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
i. Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic.
ii. Toate informatiile cuprinse in emailurile trimise de catre Vanzator Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant.
iii. Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.
Modul de calcul al zilelor
Dreptul aplicabil, locul de executare, instanta competenta
3.1. La achizitia unor produse sau servicii de la Vanzatorul SRB HAUSE prin intermediul site-ului www.constructii-acoperisuri-bistrita.ro, se aplica prezentele termene si conditii, cu exceptia cazurilor in care au fost stipulate in mod expres alte conditii.
3.2. Raporturile juridice nascute intre SRB HAUSE si Utilizatori/Clienti/Cumparatori sunt guvernate de legislatia romana.
3.3. Contractul este redactat in limba romana.
3.4. Indicatie conform regulamentului de solutionare a litigiilor din tranzactii online:
i. Conform legislatiei in vigoare, SRB HAUSE are obligatia de a indica persoanelor consumatori existenta platformei europene de solutionare online a litigiilor, care poate fi folosita pentru solutionarea litigiilor, fara implicarea unei instante. Pentru realizarea acestei platforme este responsabila Comisia Europeana.
ii. Platforma europeana de solutionare online a litigiilor poate fi gasita aici: http://ec.europa.eu/odr.
3.6. Eventualele litigii aparute intre SRB Hause si Clienti / Cumparatori se vor solutiona pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din orasul Nasaud.
3.7. Daca Clientul este profesionist in sensul Codului Civil, persoana juridica de drept public sau orice entitate de drept public sau privat cu sau fara scop lucrativ (denumit in continuare „profesionist”), se stabileste sediul SRB HAUSE ca loc de executare a prestatiei si a eventualelor pretentii de executare.
Informatii despre serviciul SRB Hause online, produsele comercializate si disponibilitatea acestora
4.1. SRB HAUSE depune toate eforturile ca informatiile disponibile pe Site, inclusiv descrierea Produselor si a Serviciilor, sa fie corecte si complete. Cu toate acestea, din motive de natura obiectiva sau care tin de erorile umane, procesul de actualizare a informatiilor relevante din cadrul Site-ului poate cunoaste intarzieri. In asemenea situatii, SRB HAUSE va incerca sa inlature toate erorile survenite in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care se constata faptul ca astfel de erori influenteaza Comanda/Contractul incheiat, Vanzatorul va notifica Clientul/Cumparatorul in cel mai scurt timp, pentru reconfirmarea Comenzii/Contractului sau anularea acestuia.
4.2. SRB HAUSE isi rezerva dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse si/sau Servicii aparute in afara sferei de control SRB HAUSE in cadrul interfetei online sau care, din cauza unor erori tehnice, prezinta preturi evident eronate/derizorii (preturi care pot fi, in mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de catre consumatorul mediu), cu consecinta restituirii intregii sume platite de Cumparator in considerarea comenzilor anulate, daca este cazul, in termen de 7 (sapte) zile.
4.3. Clientul/Cumparatorul trebuie sa aiba in vedere faptul ca achizitionarea produselor la distanta ofera o experienta diferita fata de cea realizata intr-un magazin. In special, Clientul/Cumparatorul/Ultilizatorul trebuie sa ia act de urmatoarele:
i. Setarile monitorului / ecranului dispozitivului utilizat pentru accesarea site-ului diferă de la dispozitiv la dispozitiv, astfel ca este posibil ca nuantele/culorile Produselor, astfel cum sunt prezentate pe Site, sa fie diferite in realitate;
ii. Fotografiile si imaginile de pe Site au rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exacta a Produsului si a detaliilor incluse, trebuie citita cu atentie descrierea corespunzatoare a Produsului;
iii. Este posibil ca imaginile ilustrate in cadrul Site-ului sa prezinte accesorii sau componente care nu fac parte integranta din Produsul dorit si comandat si drept urmare nu se vor regasii in pachetul livrat ca urmare a inregistrarii Comenzii online; Pentru o descriere exacta a Produsului si a detaliilor incluse, trebuie citita cu atentie descrierea corespunzatoare a Produsului;
iv. Dimensiunile si forma Produselor pot fi diferite in realitate fata de modul in care apar in imaginile disponibile pe Site, insa SRB HAUSE furnizeaza informatii complete privind dimensiunile Produselor in descrierile prezentate pentru fiecare Produs in parte. Este responsabilitatea Clientului/Cumparatorului sa verifice daca dimensiunile indicate a fiecarui Produs sunt corespunzatoare scopului pentru care acesta a fost achizitionat;
4.4. In cazul unei perioade limitate de valabilitate a unui anumit Pret, acest aspect va fi precizat pe pagina produsului respectiv.
4.5. SRB HAUSE ia toate masurile pentru a se asigura ca informatiile referitoare la disponibilitatea produselor in stoc sunt corecte, insa din motive ce tin de dinamica stocurilor si momentul inregistrarii platilor, exista cazuri in care produsul sa nu mai fie disponibil in stoc pentru a putea fi livrat. In astfel de situatii, SRB HAUSE va informa Clientul in cel mai scurt timp, pentru anularea Comenzii/Contractului, stabilirea unui nou termen de livrare sau, dupa caz, optiunea de a cumpara un alt Produs de o calitate si la Pret echivalent cu cele solicitate.
4.6. SRB Hause poate publica pe site informatii despre bunuri si/ sau servicii si/ sau promotii practicate de catre acesta sau de oricare alt tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
4.7. Orice link-uri catre alte site-uri web sau materiale ale unor terte parti, daca este cazul, postate pe Site sunt oferite exclusiv in scop informativ, iar SRB HAUSE nu isi asuma in niciun fel responsabilitate pentru continutul acestor site-uri si materiale, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor site-uri web.
4.8. SRB HAUSE are dreptul, in orice moment, sa modifice, sa suspende sau sa inceteze comercializarea online a Produselor si / sau Serviciilor, partial sau in totalitate, temporar sau permanent, cu sau fara notificare prealabila. Vanzatorul nu va fi responsabil pentru nicio modificare, suspendare sau intrerupere a comercializarii online a Produselor si/sau Serviciilor, fara ca prin aceasta prevedere sa se aduca atingere drepturilor imperative pe care legea le recunoaste consumatorilor. De asemenea, Comenzile inregistrate si cu privire la care s-a incheiat in mod valabil un contract cu SRB HAUSE conform acestor Termene si Conditii, anterior operatiunilor de modificare, suspendare sau incetare dispuse, vor fi in mod corespunzator executate de SRB HAUSE, cu exceptia cazurilor in care operatiunile de modificare, suspendare sau incetare deriva din cauze exoneratoare de raspundere in materie contractuala, cum ar fi, dar fara a se limita la, forta majora.
4.9. Pentru motive justificate SRB HAUSE, isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/ sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/ Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al SRB HAUSE, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate.
4.10.Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele de email mentionate la sectiunea ”Contact” din site si detaliate la punctul 1.7. din prezentele termene si conditii.
4.11. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, SRB HAUSE isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor/Utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
4.12.In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client/Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru astfel de actiuni sunt numai Clientul/Cumparatorul.
4.13. Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Clientului/Cumparatorului i se poate cere prin email inscrierea unui review (recenzie) legat de bunul/serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Client/Cumparator in Cont sau la adresa de email folosita de acesta la momentul realizarii comenzii, dupa caz. In acest fel, Clientul/Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili Clienti/Cumpratori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri/recenzii.
4.14. Produsele care nu se afla in stoc permanent, precum si cele care sunt prezente doar in cataloagele offline ale vanzatorului, pot fi aduse pe comanda speciala. Pentru acestea se va achita un avans, reprezentant intre 5-100% din valoarea bunului achizitionat.
4.15. Disponibilitatea Produselor si Serviciilor afisate pe Site sunt „La comandă”
Comanda online
5.1. Efectuarea unei Comenzi online, se poate realiza in doua moduri:
i. Prin completarea formularului de contact prin care se solicita efectuarea de unui deviz de lucrare si se formuleaza o cerere initiala de oferta.
ii. Prin apel la numarul telefonic sau emailul afisat atat pe prima pagina a site-ului cat si in sectiunea de contact.
5.2. In prima situatie, comanda poate fi transmisa doar daca sunt completate campurile obligatorii (adresa de email, datele de contact).
5.3. In vederea efectuarii unei comenzi online este necesara comunicarea unei adrese de email valide si a unui numar de telefon pentru corespondenta si comunicarea cu Cumparatorul/Clientul.
5.4. Prin inregistrarea unei comenzi in site, Cumparatorul/Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
5.10.Comenzile nefinalizate prin confirmarea telefonica si plata unui avans pentru servicii/bunuri cu valoare peste 1000 lei, cat si implicit acceptarea Termenelor si Conditiilor nu echivaleaza cu plasarea Comenzii online si nu creeaza nicio obligatie pentru SRB HAUSE de a proceda la rezervarea si/sau pregatirea si/sau livrarea si/sau executarea Produselor, respectiv a Serviciilor aflate in sumarul de Comanda.
5.11.Dupa plasarea comenzii ferme, Clientul/Cumparatorul primeste din partea SRB HAUSE pe e-mail o confirmare a primirii comenzii. Acceptarea Comenzii se face prin transmiterea unei notificari de confirmare si expediere a comenzii prin email.
5.12. Comenzile se proceseaza timpul programului de lucru a SRB HAUSE, respectiv de luni pana vineri intre orele 09:00-17:00, cu exceptia zilele de sarbatoare legala.
5.13. Primirea comenzii si confirmarea comenzii reprezinta doua etape diferite, respectiv:
i. primirea comenzii este comunicarea realizata de Cumparator cu privire la intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site. Acesta etapa este realizata ulterior plasarii unei comenzi pe site.
ii. confirmarea comenzii este acceptarea de catre Vanzator a comenzii transmise de cumparator, marcata de momentul primirii de catre cumparator, prin mijloace de comunicare la distanta (telefonic, sms, whatsapp, etc.), a unei notificari privind confirmarea comenzii sau de momentul primirii de catre cumparator a unei notificari privind expedierea produsului, dupa caz.
5.14.Incheierea Contractului are loc la momentul in care SRB HAUSE accepta oferta/comanda numai daca si imediat ce SRB HAUSE confirma expedierea produsului printr-o notificare de expediere, confirmare comunicata cumparatorului prin posta electonica, telefonic sau prin SMS. Prin exceptie, incheierea Contractului are loc atunci cand si daca SRB HAUSE solicita Clientului/Cumpărătorului plata, după ce acesta din urmă a confirmat plasarea comenzii, prin funziarea acestuia un link către un prestator de servicii de plată online corespunzător pentru efectuarea plății.
5.15.Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.
5.16.Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara comunicarea cu Clientul/Cumparatorul.
5.17.O comanda poate fi anulata pana in momentul primirii unui mesaj de confirmare/expediere a comenzii din partea SRB HAUSE referitoare la procesarea comenzii. In vederea anularii unei comenzi Clientul/Cumparatorul trebuie sa contacteze un operator SRB HAUSE in cel mai scurt timp prin mijloacele de contact afisate pe site.
5.18.Orice erori survenite la comanda efectuata de client pot fi corectate in termen de maximum 24 de ore de la lansarea comenzii sau pana la procesarea acesteia. In acest sens, Clientul/Cumparatorul poate sa anuleze comanda folosind orice mijloc de contact agreat cu SRB HAUSE in cel mai scurt timp. Ulterior primirii de catre Client/Cumparator a mesajului prin care se confirma expedierea comenzii, respectiv ulterior incheierii contractului, remedierea erorilor se poate realiza exclusiv cu acordul SRB HAUSE.
5.19.Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/ sau serviciilor din Comanda sau termenul de livrare. In cazul modificarii cantitatii de Bunuri si/ sau Servicii din Comanda sau a termenului de livrare, Vânzătorul va anunta Cumparatorul cu privire la acest aspect la adresa de e-mail sau la numarul de telefon furnizat la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata, daca este cazul.
5.20.In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client/Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/ Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului/Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului si a costului de livrare, dupa caz, in termen de maxim 30 (treizeci) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
5.21.Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
i. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
ii. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SRB Hause, in cazul platii online;
iii. Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
a. Comanda telefonica
5.23.In situatia in care plasarea unei comenzi online nu este posibila din cauza unor probleme tehnice, Cumparatorul are posibilitatea de a comanda telefonic Produse si Servicii, apeland numarul de telefon sau adresa de e-mail afisate pe site de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:00, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala.
5.24. Etapele efectuarii unei Comenzi telefonice:
i.Operatorul SRB HAUSE va prelua comanda Cumparatorului de Servicii si/sau Produse prin intermediul telefonului; In cazul in care Vanzatorul este cel care apeleaza telefonic consumatorul in vederea incheierii unui contract la distanta, Vanzatorul isi face cunoscuta identitatea la inceputul conversatiei cu consumatorul si, daca este cazul, face cunoscuta identitatea persoanei in numele careia a efectuat apelul telefonic si specifica scopul comercial al apelului.
ii. In vederea preluarii Comenzii, operatorul SRB HAUSE va solicita Cumparatorului date privind nume, prenume, numar de telefon si adresa de e-mail precum si informatiile privind Produsele si/sau Serviciile dorite a fi achizitionate prin telefon.
iii. Dupa efectuarea Comenzii telefonice, Cumparatorul va primi un e-mail (la adresa de e-mail indicata de acesta) cu detaliile Produselor/Serviciilor comandate, costul total al Comenzii telefonice, inclusiv costurile de livrare, un numar de identificare a Comenzii telefonice, precum si o copie a prezentelor termene si conditii.
iv. Cumparatorul va confirma SRB HAUSE urmatoarele:
(3) Acordul privind achitarea costului total al Comenzii telefonice.
v. In situatia in care cumparatorul a optat pentru plata cu cardul, SRB HAUSE va transmite acestuia pe e-mail un link de plata aferent Comenzii telefonice agreate, cu mentiunea obligativitatii respectarii termenului de plata indicat la pct. vii mai jos;
vi. Plata Comenzilor telefonice pentru care s-a optat plata cu cardul se va efectua prin accesarea link-ului de plata transmis pe e-mail, in LEI/EUR/USD cu cardul online;
vii.Cumparatorul va accesa si va efectua plata in termen de maxim 24 de ore de la expedierea link-ului de plata mai sus mentionat, in caz contrar Comanda telefonica va fi anulata. In cazul in care Clientul/Cumparatorul are nevoie de mai mult timp pentru a studia termenele si conditiile, acesta poate solicita Vanzatorului sa ii comunice link-ul de plata ulterior finalizarii lecturarii acestora.
viii. SRB HAUSE va procesa Comanda telefonica dupa confirmarea platii si va transmite Cumparatorului un email de confirmare/expediere a Comenzii telefonice prin care se vor relua informatiile privind sumarul Comenzii, costul total al Comenzii si un calendar estimativ de livrare.
ix. Comenzilor telefonice le sunt aplicabile prezentele termene si conditii.
5.25.Contractul se considera valabil incheiat la momentul confirmarii de catre SRB HAUSE, prin transmiterea e-mailului conform punctului 5.24 pct. viii de mai sus.
5.26.Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Producător pentru bunurile achizitionate.
5.27.Informatiile prezentate pe site, precum preturi, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, Cumparatorul accepta oferta, insa incheierea contractului la distanta se va face cum este indicat la punctul 5.14 din prezentele Termene si Conditii.
5.28.La cererea expresa a clientului (unde este cazul) se emit certificate de conformitate, calitate si trasabilitate, in functie de specificatiile producatorului/ importatorului.
Facturare – plata
6.1. Preturile afisate in cadrul ofertelor site-ului constructii-acoperisuri-bistrita.ro sunt exprimate in lei (RON) si reprezinta preturi totale, prin urmare contin deja taxa pe valoare adaugata (TVA), precum si costurile de colectare, tratare si eliminare DEEE, acolo unde este cazul, pentru facturile emise persoanelor fizice sau juridice din Romania.
6.2. Pretul produsului afisat pe pagina acestuia nu contine costul livrarii, acest cost al livrarii.
6.3. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata, dupa caz, sunt specificate in confirmarea de primire a comenzii, in confirmarea efectiva a comenzii / in confirmarea expedierii comenzii, comunicate prin email-ul cumparatorului, fie telefonic de catre un reprezentat al Vanzatorului.
6.4. Modalitatile de plata sunt urmatoarele:
i. plata online cu cardul, prin sistemul securizat EuPlatesc;
ii. plata prin ordin bancar
iii.transfer bancar**;
**In cazul alegerii acestei modalitati de plata, livrarea produselor se va face dupa incasarea contravalorii comenzii.
iv. plata ramburs*** cu numerar, efectuata atunci cand se livreaza comanda;
***Anumite tipuri de produse pot necesita plata in avans pentru a putea fi livrate pe curier specializat care nu are optiunea de incasare ramburs. In aceste cazuri, in procesul de prelucrare comanda, un operator va va transmite toate informatiile necesare pentru efectuarea platii prin telefon, email sau alt mijloc de comunicare. Cateva dintre categoriile la care face referire acest punct, fara a se limita doar la acestea sunt: cazile freestanding, gresie si faianta, obiecte sanitare si mobilierul de baie, livrate in numar multiplu, etc.
Conform noilor reglementari, persoanele fizice nu pot plati sume mai mari de 10.000 RON cash (la livrare sau prin ridicare de la sediu), iar persoanele juridice au o limitare de 5.000 RON. Pentru comenzile care depasesc aceasta suma, va rugam sa contactati Vânzătorul pentru a stabili o varianta diferita de plata.
v. plata in magazin.
6.5. Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile SRB HAUSE si nici nu vor fi stocate de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizatie a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
6.6. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul dispozitivelor mobile care au aceasta facilitate.
6.7. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele sale. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
6.8. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze in mod corect toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator. Corectarea/modificarea datelor poate fi realizata in conditiile precizate la punctul 5.17 si 5.18 din prezentele Termene si Conditii.
6.9. Pentru o corecta emiterea facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont. Orice erori survenite la comanda efectuata de client pot fi corectate in termen de maximum 24 de ore de la lansarea comenzii sau pana la procesarea acesteia
6.10.Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SRB HAUSE in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, sau electronic prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Client/Cumparator in Contul sau sau la adresa de email folosita la plasarea comenzii, dupa caz.
6.11.Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau/adresa de email specificata la momentul plasarii comenzii sau in format fizic. In accord cu prezentele Termene si Conditii, Facturile vor fi transmise pe cale electronica, semnarea si stampilarea acestora neconstituind elemente obligatorii.
6.12.In cazul in care aceste informatii nu va sunt transmise mai mult de 48 (patruzeci si opt) de ore, va rugam sa ne sesizati acest aspect telefonic.
6.13.In cazul platii online cu cardul/plata online, cu card de credit sau card de debit, debitarea sumei aferente se va face imediat, iar expedierea produselor se va face imediat dupa procesarea comenzii. In cazul transferului bancar expedierea produselor se va face dupa incasarea de catre SRB HAUSE a contravalorii produselor. Procesarea platilor online cu cardul de debit sau credit se face cu EuPlatesc.
6.14.In toate cazurile, inainte ca un consumator sa incheie un contract sau sa accepte o oferta, Vanzatorul va solicita consimtamantul explicit din partea consumatorului cu privire la orice plata suplimentara fata de pretul stabilit anterior.
Avansuri
7.1. Avansul este cuantumul achitat de catre Client/Cumpărător in una din urmatoarele situatii:
i. Produsul comandat va intra in productie conform specificatiilor clientului.
ii. Se face o comanda speciala la producator pentru produsul ales. De regula, acest tip de produse nu sunt de serie, se aduc doar pe comanda speciala, iar pentru lansarea comenzii la producator este necesar un avans.
iii. Valoarea produselor depaseste limita admisa de plata cu numerar si produsul nu poate fi achitat integral curierului in momentul livrarii. Conform prevederilor legale, pragul este de 10.000 RON pentru persoanele fizice. In acest caz, diferenta de pret va fi achitata in avans prin transfer bancar.
7.10.Produsele achitate cu avans aflate in situatiile de la punctele 7.1. (i) si 7.1. (ii) se considera ca intra sub incidenta art. 16 din OUG nr. 34/2014, respectiv furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar si sunt considerate produse la care nu se poate invoca dreptul de retragere.
Livrarea bunurilor
8.1. Livrarea bunurilor se realizeaza printr-un serviciu de curierat sau printr-o companie de transport/ casa de expeditie. Timpul de livrare depinde de Produsul comandat/Produsele comandate si este indicat estimativ de SRB HAUSE inainte de incheierea Contractului.
8.2. Livrare specializata.
8.3. Livrarea bunurilor se efectueaza exclusiv, la adresa de livrare indicata de Client.
8.4. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare – note de transport (awb/aviz de expeditie).
COSTURILE DE LIVRARE
8.5. Costul de transport prin curier sunt stabilite:
i. in functie de tipul si cantitatea produselor comandate;
ii. Gratuit pentru servicii peste 1000 de LEI;
8.12.In cazul in care, din motive imputabile Clientului/Cumparatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitarii contravalorii coletului), Bunurile trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitata initial prin Comanda, Cumparatorul are obligatia de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.
8.13.Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, a produselor ce cantaresc peste 20 kg si/sau care au o dimensiune externa mai mare de 2 metri, a produselor atipice, a produselor periculoase, a produselor fragile etc. se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi duse pana in apartament/casa/imobil. Curierul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament/casa/imobil, in astfel de situatii produsele vor fi descarcate si plasate la marginea trotuarului. Daca nu s-a convenit in alt mod, transportul printr-un serviciu de curierat sau casa de expeditie presupune livrarea marfii pe drumuri circulabile cu camionul pana la locul de descarcare la vehicul, nu insa si transportul pana la locul de utilizare sau de depozitare.
8.14.Produsele vor fi descarcate de catre transportator si plasate la marginea trotuarului, cu exceptia produselor agabaritice, voluminoase sau supradimensionale care nu pot fi manipulate cu mijloacele din dotare ale camionului si care necesita asistenta din partea Clientului/Cumparatorului sau a persoanei desemnata de acesta in acest sens. Pentru transportul marfurilor de la punctul descarcarii pana la locul montajului / depozitarii, va recomandam sa aveti personal/ajutor care sa va ajute la manipularea acestora.
8.15.Transportul coletelor va fi asigurat pe strazi pe care este posibil accesul si intoarcerea autocamioanelor, cat si acolo unde acestea pot parca si utiliza mijloacele de descarcare din dotare (lift, liza) in conditii de siguranta, fara a bloca sau a ingreuna traficul. Transportul nu este asigurat in zone in care drumurile sunt greu accesibile (pamant, piatra) sau accesul camioanelor este restrictionat.
8.16.Coletele trimise prin curier rapid, ce cantaresc sub 20 kg si/sau care au o dimensiune externa mai mica de 2 metri si care nu sunt atipice, sunt livrate pana in fata usii (pana in apartament/casa/imobil), cu condiția ca adresa de livrare furnizată de către Client/Cumpărător să conțină etajul și numărul apartamentului. Produsele vor fi livrate la adresa mentionata de cumparator iar costul de livrare este cel mentionat inainte de finalizarea comenzii.
a. Timpul de livrare
8.17.Termenul de livrare este individual si este indicat estimativ in urma plasarii ferme a unei comenzi telefonice.
8.18.Livrarea coletelor prin serviciu de curierat si/sau casa de expeditie se face de luni pana vineri, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala.
8.19.Livrarile standard se fac, in mod obisnuit, in 3-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.
8.20.Pentru produsele metalurgice, raportat la faptul ca acestea necesita un transport propriu special, acestea se livreaza, in mod obisnuit, in 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, la un moment ales de comun acord.
8.21.Produsele care nu se afla in stoc la momentul confirmarii comenzii, sunt livrate ulterior intarii acestora in stoc, in conditiile expuse mai sus, Clientul/Cumparatorul fiind informat cu privire la o data estimativa de vanzare.
8.22.In cazul in care profesionistul nu si-a indeplinit obligatia de a livra produsele in momentul convenit cu consumatorul sau in termen de cel mult 30 de zile la data incheierii contractului, consumatorul ii solicita sa efectueze livrarea intr-un termen suplimentar, corespunzator circumstantelor. In cazul in care profesionistul nu livreaza produsele in termenul suplimentar respectiv, consumatorul are dreptul, dupa caz, la rezolutiunea sau rezilierea contractului.
8.23.Punctul 8.22 nu se aplica contractelor de vanzare in cazul in care livrarea in termenul convenit de comun acord este esentiala avand in vedere toate circumstantele existente la incheierea contractului sau in cazul in care consumatorul informeaza profesionistul, pe un suport durabil inainte de incheierea contractului, ca livrarea inainte de sau la o data precizata este esentiala. In aceste cazuri, daca Vanzatorul nu livreaza produsele in momentul convenit cu consumatorul sau in termenul stabilit la pct. 8.22., consumatorul are dreptul, dupa caz, la rezolutiunea sau rezilierea contractului.
8.24.La rezolutiunea sau, dupa caz, la rezilierea contractului, Vanzatorul va rambursa toate sumele platite in temeiul contractului de catre consumator si in decurs de cel mult 30 zile de la data la care consumatorul a comunicat profesionistului decizia sa de terminare a contractului.
8.25.Momentul de la care incepe sa curga timpul de livrare:
i. in cazul platii prin OP (ordin de plata), in urmatoarea zi lucratoare dupa incasarea contravalorii produselor de catre vanzator;
ii. in cazul platii prin card de credit sau debit, in urmatoarea zi lucratoare dupa primirea de catre vanzator a deciziei afirmative din partea bancii respective;
iii. in cazul platii ramburs la livrare, in urmatoarea zi lucratoare dupa confirmarea comenzii de catre Vanzator;
iv. in cazul altor modalitati de plata, in prima zi lucratoare dupa confirmarea platii.
b. Daune de transport, vicii
8.26.Pentru toate livrarile, in cazul deteriorarii vizibile a coletului sau a ambalajului, Clientul/Cumparatorul sau persoana delegata cu primirea comenzii trebuie sa verifice integritatea continutului impreuna cu delegatul companiei prestatoare de servicii de curierat, urmand ca rezultatul sa fie notat intr-un proces verbal incheiat de catre acesta.
8.27.In cazul in care livrarea se face cu un transportator specializat, clientul poate reclama catre magazin deteriorarea produselor in termen de 1 ora de la momentul receptiei. Dupa acest termen, reclamatiile nu mai pot fi luate in considerare.
ii. Daca livrarea este acceptata cu semnatura de primire, orice reclamatie ulterioara privind integritatea produselor nu mai poate fi luata in considerare.
8.29.SRB HAUSE isi rezerva dreptul de a restrictiona livrarea unor categorii de produse apreciate ca voluminoase in anumite regiuni din Romania. In cazul in care adresa de livrare indicata in procesul de comanda se afla in afara ariei de livrare, Clientul/Cumparatoul va fi contactat in vederea anularii comenzii, iar contravaloarea acesteia va fi returnata in cel mai scurt timp posibil, prin metoda de plata utilizata in momentul plasarii comenzii, cu exceptia cazului in care s-a convenit, de comun acord, o alta modalitate de restituire.
8.30.SRB HAUSE isi rezerva dreptul de a restrictiona livrarea produselor in localitati / zone in care exista restrictii de circulatie sau interactiune dispuse de autoritati (de exemplu, instituirea de masuri de carantinare zonala). Daca, in urma plasarii comenzii, se constata ca zona / localitatea se afla in carantina sau este supusa din partea autoritatilor altor masuri restrictive care pot afecta buna desfasurare a procesului de livrare, clientul/cumparatorul va fi contactat in vederea anularii comenzii, iar contravaloarea acesteia va fi returnata in cel mai scurt timp posibil, prin metoda de plata utilizata in momentul plasarii comenzii, cu exceptia cazului in care nu s-a convenit, de comun acord, o alta modalitate de restituire.
Transferul proprietatii bunurilor
9.1. Conform Art. 20 din OUG 34/2014, in cazul contractelor in care profesionistul livreaza produsele catre consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Dreptul de retragere
10.1.Dreptul de retragere se asigura exclusiv clientilor/cumparatorilor persoane fizice.
10.2.Clientul/Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare a returului.
10.3.Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
i. ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
ii. ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.
10.4.Costurile de returnare sunt suportate de catre Client/Cumparator, conform legii.
10.5.In cazul in care Clientul/ Cumparatorul solicita retragerea din Contract in interiorul termenului legal de retragere din contract, acesta trebuie sa returneze produsul impreuna cu ambalajul original al acestuia, nedeteriorat, cu etichetele initiale intacte, cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie, manualele de utilizare a produsului si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Prin etichete se intelege orice material scris, imprimat, litografiat, gravat sau ilustrat, care contine elemente de identificare a produsului si care insoteste produsul sau este aderent la ambalajul acestuia (de exemplu etichetele care ilustreaza clasa energetica de consum al produsului, etichetele care ilustreaza numele producatorului, etichetele care ilustreaza impactul asupra mediului, etc.).
10.10. Pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor ce a rezultat din actiunile Clientului/Cumparatorului (actiuni diferite de cele ce sunt necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor), la momentul primirii coletului de retur, Vanzatorul procedeaza verificarea manuala, in fata camerelor de luat vederi, integritatea si starea produselor returnate.
10.11. Daca intervine retragerea din contract, toate platile primite de la cumparator, inclusiv costurile de livrare (cu exceptia costurilor suplimentare care rezulta din faptul ca s-a ales de catre client/cumparator o alta modalitate de livrare fata de livrarea standard propusa de SRB HAUSE) vor fi returnate in termen de 14 zile calendaristice din ziua in care SRB HAUSE a primit de la cumparator comunicarea privind retragerea din contract sau potrivit art. 10.12. din prezentele Termene și Condiții.
10.12. Restituirea sumei reprezentand pretul bunului pentru care s-a exercitat dreptul de retragere poate fi amanata pana la momentul la care Vanzatorul primeste bunul/bunurile returnate sau pana la momentul la care Clientul/Cumparatorul furnizeaza Vanzatorului dovada ca a trimis bunul/bunurile inapoi, in functie de care termen este mai scurt.
10.13. Costurile de transport platite pentru comanda vor fi restituite in cazul in care sunt returnate toate produsele comandate. In cazul este returnata doar o parte din produse, restituirea costurilor de transport initiale este exclusa.
10.14. Vanzatorul va returna sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului prin metoda aleasa de Client/Cumparator, specificată în formularul de retur sau în declaratia neechivoca privind decizia sa de retragere.
a. Procedura efectuarii returului
10.15. In cazul in care Clientul/Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea:
i. completa online formularul de contact ce se regaseste pe site-ul constructii-acoperisuri-bistrita.ro la sectiunea ”Contact” sau apeland telefonic Vanzatorul;
ii. face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract. In aceasta situatie Clientul/Cumparatorul va trebui sa furnizeze Vanzatorului informatii suficiente in vedere indentificarii comenzii, a Cumparatorului/Clientului si a modalitatii de restiturire a sumei. Cererea de retur formulata prin telefon, fara documentarea acesteia sau prezentarea produsului, in vederea returului, nu reprezinta o declaratie neechivoca de retragere.
10.16. In cazul in care Clientul/Cumparatorul opteaza pentru informarea Vanzatorului cu privire la retragerea din contract prin completarea formularului pus la dispozitie pe site-ul Vanzatorului, Clientul/Cumparatorul va completa acest formular. Daca in cuprinsul formularului sunt campuri completabile pentru care clientul/cumparatorul nu are informatia la indemana, acesta poate completa respectivele campuri cu valoarea ”0”. Insa, este important a sublina faptul ca pentru a se putea efectua returul, Clientul/Cumparatorul trebuie sa furnizeze un minim de informatii in vederea identificarii comenzii pentru care se exercita dreptul de retur al unui bun, a identitatii Clientului/Cumparatorului, a unei modalitati de comunicare cu acesta si a informatiilor privind contul bancar in care urmeaza a se efectua restituirea, dupa caz. Informatiile necesare in vederea identificarii comenzii si procesarea cererii de retur sunt urmatoarele:
i. numele pe care a fost plasata comanda;
ii. adresa de email;
iii. numarul de telefon;
iv. modalitatea de compensare, respectiv restituirea sumei sau schimbarea produsului;
v. contul bancar pentru returnarea contravalorii produselor, dupa caz;
10.17. Ulterior completarii formularului de retur si a comunicarii acestuia catre Vanzator sau ulterior comunicarii neechivoce de catre Client/Cumparator a deciziei sale de retragere, Clientului/Cumparatorului ii revine obligatia de a expedia produsul catre Vanzator in decurs de 14 zile calendaristice din ziua in care Clientul/Cumparatorul a informat Vanzatorul cu privire la retragerea din prezentul contract. Termenul se considera respectat daca bunul/bunurile au fost expediate catre Vanzator inainte de scurgerea celor 14 zile.
b. Bunuri/ servicii si clienti/ cumparatori pentru care nu se asigura dreptul de retragere
i. Contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
ii. Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere;
iii. Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
iv. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
v. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
vi. Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare inseparabil amestecate cu alte elemente.
10.22. De asemenea, nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate excesiv de catre cumparator, produsele care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele ale caror piese au fost inlocuite de catre cumparator.
10.23. Dreptul de retragere stabilit de legislatia romana in favoarea consumatorilor este de 14 zile calendaristice
Garantii
11.1.Garantiile se impart in doua categorii, respectiv garantia legala de conformitate (denumita in continuare ”Garantia legala”) si garantia comerciala.
i. Garantia legala de conformitate este protectia juridica a consumatorului rezultata prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia legala a vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului.
ii. Garantia comerciala este orice angajament asumat de Vanzator/Producator față de consumator, prevăzut în certificatul de garanţie sau în publicitatea disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, in cazul in care acesta nu corespunde specificaţiilor sau oricărei alte cerinţe care exceed garanția legală.
11.2.IN TOATE CAZURILE, garantia legala de conformitate nu este afectata de eventuala garantia comerciala oferita.
11.4.Raspunderea vanzatorului privind garantia legala este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la data livrării produsului.
11.5.Produsele cumparate prin intermediul magazinului online www.constructii-acoperisuri-bistrita.ro pot beneficia de garantia comerciala obisnuita a fiecarei marci/porducator in parte, dupa caz. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie comerciala al producatorului (daca este cazul). Garantia comerciala nu afecteaza garantia legala pentru lipsa de conformitate sau alte garantii legale, de care beneficiaza toate produsele comercializate, asa cum sunt stabilite de legea romana in vigoare.
11.6.In cazul Bunurilor vandute de SRB HAUSE, certificatele de garantie comerciala sunt emise de către Producator.
11.7. Certificatul de garanție comercială este oferit consumatorului, pe un suport durabil, cel mai târziu în momentul livrării bunurilor. In cazul in care certificatul de garantie comerciala nu v-a fost transmis fizic (pe suport hartie) sau electronic (pe email sau in contul de client) in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect telefonic. Garantia comercială este valabila incepand cu data livrarii.
i. în primul rând, pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocurie, cu exceptia situatiei in care care măsura corectivă aleasă de acesta din urmă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate;
ii. in subsidiar, sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de încetarea contractului de vânzare privind acest produs in cazul in care Consumatorul se afla intr-una din urmatoarele situatiile:
a) Vânzătorul nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau Vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile întrucât măsura corectivă era imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate;
b) se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia;
c) neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;
d) vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil, care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele, sau fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.
11.9. Măsura corectivă de aducere în conformitate a bunului, respectiv reparația sau înlocuirea acestuia, se va efectua cu respectarea următoarelor condiții:
11.10. În situația în care măsura corectivă în caz de neconformitate a bunului de care beneficiază consumatorul este reducerea pretului, această reducere va fi proporţională cu diminuarea valorii bunurilor primite de consumator în comparaţie cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate.
11.11. Încetarea contractului de vânzare reprezinta restituirea prestatiilor facute de parti respective, consumatorul trebuie sa restituie produsul, iar vanzatorul trebuie sa restituie suma platita la incheierea contractului. Consumatorul nu este indreptatit sa solicite încetarea contractului de vânzare, daca lipsa conformitatii este minora.
11.12. În cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice, consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă.
11.13. Daca neconformitatea se referă doar la unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare și există un motiv de încetare a contractului de vânzare, Consumatorul poate obține încetarea contractului de vânzare în raport cu bunurile respective, precum și cu orice alte bunuri pe care consumatorul le-a achiziționat împreună cu bunurile neconforme, în cazul în care consumatorului nu i se poate pretinde în mod rezonabil să accepte să păstreze numai bunurile conforme.
11.14. În cazul în care consumatorul obține încetarea contractului de vânzare în ansamblul său sau partial în raport cu unele dintre bunurile livrate în temeiul contractului de vânzare:
a) consumatorul returnează vânzătorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă;
b) vânzătorul îi rambursează consumatorului prețul plătit pentru bunuri la primirea bunurilor sau a unei dovezi prezentate de consumator că bunurile au fost returnate;
c) vânzătorul rambursează consumatorului suma de bani în conformitate cu lit. b), folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
11.15. Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei părți restante din prețul bunurilor sau a unei părți a acesteia până în momentul în care Vânzătorul își va fi îndeplinit obligațiile care îi revin generate de neconformitate.
11.16. Lipsa de conformitate izvorata din incorecta instalare a produselor nu este echivalenta cu o lipsa a conformitatii produselor, cu exceptia cazului in care instalarea produsului face parte din contractul de vanzare a produselor si produsele au fost instalate de Vanzator sau pe raspunderea sa.
11.17. În cazul în care o reparaţie necesită demontarea bunurilor care au fost instalate într-un mod compatibil cu natura şi cu destinaţia lor, înainte ca neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care bunurile respective urmează să fie înlocuite, obligaţia de a repara sau înlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme şi instalarea bunurilor de înlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării şi instalării.
11.18. In primul an de la cumparare, consumatorul nu trebuie sa dovedeasca neconformitatea, aceasta fiind prezumata a fi existat la data cumpararii, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Pentru perioada de la 1 an la 2 ani, lipsa conformitatii va trebui dovedita de consumator.
11.19. In cazul certificatelor de garantie comerciala emise de producatori, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata de reteaua de service autorizat a Producatorului, in centrele specificate in certificat.
11.23. Termenul de aducere la conformitate va fi prelungit automat în situația în care consumatorul/cumpărătorul tergiversează punerea la dispoziția Vânzătorului/Producătorului a bunului ce face obiectul garanției.
11.24. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national. Astfel, pentru a putea beneficia de garantia comerciala, este esentiala respectarea conditiilor de utilizare a produsului mentionata in certificatul de garantie comerciala.
11.25. În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, termenul de garanție legală se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator, iar în cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, termenul de garanție legală începe să curgă de la data înlocuirii.
11.27. Factura fiscala emisa pe numele Clientului/Cumparatorului, astfel cum a fost mentionat la momentul plasarii comenzii, poate fi folosită pentru exercitarea drepturilor ce decurg din garanția legală, conferită de lege. Pentru o comunicare corecta a informatiilor privind documentele fiscale si cele de garantie ale Bunului din Comanda, cumparatorului ii revine obligatia de a completa corect si de a actualiza cand este necesar ca datele sa fie corecte.
11.28. Pierderea facturii in original nu duce la pierderea garantiei legale, insa pentru a putea beneficia de garantie, clientul poate sa solicite un duplicat digital din partea Comerciantului. Comerciantul are la dispozitie 48 de ore lucratoare pentru a trimite catre Cumparator duplicatul.
Conditii de acordare garantie
11.29. Garantia se acorda in baza facturii emise de comerciant si/sau a certificatului de garantie in original care insoteste produsul.
11.30. Garantia NU se acorda pentru produsele care:
i. Au suferit socuri mecanice;
ii. Au deteriorari cauzate de instalare incorecta, manipulare sau depozitare deficitara;
iii. Au fost montate respectand standardele inscrise in instructiunile de montare;
iv. Au fost deteriorate in urma intretinerii sau folosirii necorespunzatoare;
v. Au defectiuni induse de factori externi, precum impuritatile din apa de retea, fluctuatii de tensiune sau orice agent extern care poate prejudicia starea produsului.
11.31. Fiecare produs intrat in garantie va fi inspectat de catre Comerciant si/sau un service autorizat. Daca este constatata una dintre urmatoarele situatii, produsul NU beneficiaza de garantie:
i. Deteriorarea survenita in urma neglijarii sau nerespectarii instructiunilor de folosire a produselor;
ii. Deteriorari cauzate de erorile de instalare, setare, montare, intretinere sau transport;
iii. Produsele care prezinta socuri mecanice - manipulare necorespunzatoare care a dus la deteriorarea fizica a produsului (lovituri, crapaturi, ciobituri);
iv. Produsele care au fost utilizate in conditii neadecvate (calitatea slaba a apei, lipsa de rezistenta a produsului montat suspendat, prize fara impamantare, etc);
v. Deteriorarea produsului in urma pastrarii/depozitarii produsului in conditii improprii sau in calea intemperiilor.
12. Cesionarea si subcontractarea
12.1.Vanzatorul poate cesiona si/ sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul expres al acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale, indiferent de tertul care furnizeaza serviciul.
Dreptul de proprietate intelectuala si industriala
13.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a SRB Hause si a furnizorilor sai, fiind protejate de legislatia aplicabila drepturilor de autor.
13.2.Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea/distribuirea/publicarea/transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de SRB Hause, includerea oricarui continut in afara site-ului, indepartarea semnelor care semnifica dreptul de autor al SRB Hause asupra Continutului, precum si participarea la transferul/vanzarea/distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea, afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al SRB Hause, prin incheierea unui acord de utilizare distinct.
13.3.Clientul/Cumparatorul poate copia, tranfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Termenilor si Conditiilor.
13.4.In cazul in care SRB Hause oferta Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi in conformitate cu prevederile acordului.
13.5.Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prevederile Termenilor si Conditiilor sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
Confidentialitate
14.1.Informatiile de orice natura furnizare de catre Cumparator/Client Vanzatorului vor ramane in proprietatea Vanzatorului.
14.2.Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
14.3.Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care le-ati transmis prin intermediul Site-ului.
Raspundere
16.1.Vanzatorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul/Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezulat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii sau pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
16.2.Este interzisa utilizarea acestui site web sau a subdomeniilor acestuia in scopul introducerii in mod deliberat de virusi sau orice alt program sau material care poate fi tehnic daunator sau distructiv. Sunt, de asemenea, interzise incercarile de acces neautorizat la acest site web sau la subdomeniile acestuia, la serverul pe care este gazduit acesta sau la orice alt server, calculator sau baza de date in legatura cu acest site web.
16.3.Prin acceptarea Termenelor si Conditiilor Clientii/Cumparatori/Utilizatori/Vizitatorii se angajeaza sa nu atace acest site web sau subdomeniile acestuia prin intermediul unui atac de blocare a serviciului sau de blocare a distribuirii/accesarii serviciului. Nerespectarea dispozitiilor din prezenta clauza va fi raportata autoritatilor competente in vederea aplicarii sanctiunilor legale si va poate determina suspendarea imediata a dreptului de a utiliza acest site web.
16.4.SRB HAUSE depune toate eforturile pentru a asigura o navigare sigura pe pagina sa web, insa nu poate garanta ca Site-ul, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. In cazul sesizarii unei astfel de situatii, SRB HAUSE va face tot posibilul sa remedieze, in cel mai scurt timp, astfel de probleme.
16.5.Orice persoana fizica/juridica sau entitate foloseste Site-ul pe riscul propriu, SRB HAUSE nefiind in niciun fel responsabila pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site.
16.6.Astfel, este in interesul tuturor utilizatorilor sa se asigure ca au instalate sisteme adecvate de aparare, menite sa protejeze calculatorul de virusi si/sau orice alt continut daunator.
16.7.Eventuale link-uri catre alte site-uri web sau materiale ale unor terte parti, daca este cazul, postate pe Site sunt oferite exclusiv in scop informativ, iar SRB HAUSE nu isi asuma in niciun fel responsabilitate pentru continutul acestor site-uri si materiale, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor site-uri web.
16.11. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre SRB Hause, acestia fiind opozabili Clientilor/Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-lui se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
Politica de cookies
i. imbunatatirea utilizarii acestei pagini de internet, inclusiv prin identificarea oricaror erori care apar in timpul vizitarii / utilizarii acesteia de catre utilizatori;
ii. furnizarea de statistici anonime cu privire la modul in care este utilizata aceasta pagina de internet catre SRB HAUSE, in calitate de detinator al acestei pagini de internet;
iii. anticiparea unor eventuale bunuri care vor fi in viitor puse la dispozitia utilizatorilor prin intermediul acestei pagini de internet, in functie de serviciile / produsele accesate;
Durata de viata a cookie-urilor
19.10. Durata de viata a cookie-urilor poate varia in functie de scopul pentru care este plasat. Exista urmatoarele categorii de cookie-uri care determina si durata de viata a acestora:
i. Cookie-uri de sesiune - este un cookie care este sters automat cand utilizatorul isi inchide browserul.
ii. Cookie-uri persistente/fixe - este un cookie care ramane stocat in terminalul utilizatorului pana cand atinge o anumita data de expirare (cateva minute, zile sau cativa ani in viitor) sau pana la stegerea acestuia de catre utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului.
Cookie-urile plasate de terti
19.11. Anumite sectiuni de continut de pe pagina de internet pot fi furnizate prin intermediul unor terti, adica nu de catre SRB HAUSE, caz in care aceste cookie-uri sunt denumite cookie-uri plasate de terti.
19.12. Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti:
i. Google Analytics
ii. Facebook Pixel
19.13. In ceea ce priveste serviciile externe care plaseaza cookie-uri (third party) in momentul navigarii pe site-ul SRB Hause.ro, scopul acestora este de marketing, analiza a traficului sau alte personalizari.
19.14. Domeniul SRB Hause.ro foloseste etichete pentru remarketing (Remarketing Tag) si coduri de conversie primite de la Google AdWords si Web Trends Analytics si sunt colectate cookie-uri din partea tertelor parti.
19.15. Eticheta pentru remarketing Google colecteaza cookie-uri pentru a afisa anunturi in website-urile retelei Google Display si in Google Search. Atunci cand Vizitatorii viziteaza o pagina a website-ului care contine un remarketing tag, cookie-ul browser-ului pe care il folosesc este adaugat unei liste pentru remarketing. O lista pentru remarketing este un set de module cookie de utilizator, generate de una sau de mai multe etichete pentru remarketing.
19.16. Google AdWords foloseste aceste cookie-uri pentru a afisa anunturi sponsorizate in website-urile retelei Google Display si in Google Search Vizitatorilor care au vizitat website-ul.
19.17. In cazul in care vizitatorii website-ului SRB HAUSE nu sunt de acord cu utilizarea modulelor cookie de catre Google, acestia pot dezactiva afisarea anunturilor prin Managerul preferintelor anunturilor administrat de Google.
19.18. Partenerii nostri nu vor colecta informatii personale cum ar fi nume, adresa de email, adresa postala sau numar de telefon.
19.19. Vizitatorii website-ului SRB HAUSE care nu sunt de acord cu utilizarea modulelor cookie de catre partenerii nostri de publicitate, pot dezactiva afisarea anunturilor folosind setarile sau plugin-urile oferite de browserul preferat.
19.20. Prin utilizarea / vizitarea paginii de internet pot fi plasate urmatoarele cookie-uri:
19.21. Cookie-uri de performanta - Prin acest tip de cookie-uri sunt memorate preferintele utilizatorului acestei pagini de internet, astfel incat setarea din nou a preferintelor in cazul vizitarii ulterioare a paginii de internet nu mai este necesara.
19.22. Cookie-uri de analiza a utilizatorilor - Aceste cookie-uri ne informeaza daca un anumit utilizator al paginii de internet a mai vizitat / utilizat aceasta pagina de internet anterior. Aceste cookie-uri sunt utilizate doar in scopuri statistice.
19.23. Cookie-uri pentru geotargeting - Aceste cookie-uri sunt utilizate de catre un soft care stabileste tara de provenienta a utilizatorului paginii de internet. Vor fi primite aceleasi reclame indiferent de limba selectata.
19.25. Cookie-uri pentru publicitate - Aceste cookie-uri permit aflarea vizualizarii de catre un utilizator a unei reclame online, tipul acesteia si timpul scurs de la momentul vizualizarii respectivului mesaj publicitar. Ca atare, astfel de cookie-uri sunt folosite pentru targetarea publicitatii online. Ele sunt anonime, stocand informatii despre contentul vizualizat, nu si despre utilizatori.
Oprirea cookie-urilor
19.26. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face aceasta pagina de internet dificil de vizitat, atragand dupa sine limitari ale posibilitatilor de utilizare ale acesteia.
19.27. Utilizatorii isi pot configura browserul sa respinga fisierele cookie sau sa fie acceptate cookie-uri de la o pagina de internet anume. Cu toate acestea, refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online - ci doar ca aceasta nu va fi adaptata preferintelor si interesele dumneavoastra, evidentiate prin comportamentul de navigare.
19.28. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari pot fi accesate, ca regula, in sectiunea "optiuni" sau in meniul de "preferinte" al browserului tau.
19.29. Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele linkuri pot fi folositoare:
19.30. Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet, va rugam sa va adresati la: srbhause@gmail.con
Forta majora